November elején indult el a HP ServiceOne programja, melynek célja az, hogy a vállalat partnerei jelentős mértékben szélesíthessék a technológiai szolgáltatási portfóliójukat, valamint a HP támogatásával magas színvonalú, megbízható, innovatív szolgáltatásokat nyújthassanak az ügyfeleknek.
A hazai tapasztalatok egybevágnak a nemzetközi trendekkel, miszerint is az egyre komolyabb kihívásokat teremtő gazdasági környezetben egyre nagyobb mértékben szorul háttérbe a minősített szakértői támogatás igénybevétele az esetleges műszaki problémák felmerülése során. Első látásra valóban költséghatékonyabbnak tűnhet a legkedvezőbb árú vagy legolcsóbb szerviz-szolgáltatást igénybevenni, azonban az esetek többségében beigazolódik a régi mondás, miszerint is az „olcsó mindig drága". A vállalat új programjának kiemelt célja éppen az, hogy partnereinek meglévő kompetenciáit kiszélesítve és hangsúlyozva azt, még magasabb szinten lehessen az ügyfelek igényeinek megfelelni - ezzel is a szakértői támogatás jelentőségére irányítva a figyelmet.
Egyedülálló hazai alkalmazásfejlesztés
Elsőként a program keretében egyedülálló megoldás született. A HP Magyarország partnervállalata, az Aloha Informatika Kft. a világon elsőként olyan alkalmazást fejlesztett ki, amely segítségével az AlohaInformatika Kft. Facebook oldalán keresztül a HP eszközök garanciája leellenőrizhető, és az eszközök esetleges meghibásodása esetén a hiba közvetlenül a HP hazai szervizpartnerének jelenthető be.
A hazai internetezők jelentős része használja a Facebookot, így kézenfekvő, hogy a HP eszközök esetleges meghibásodását ne csak e-mailen és telefonon lehessen bejelenteni. Az ügyfélbarát szervizszolgáltatás elérését célzó, valamint a közösségi média trendjeinek is megfelelő alkalmazás képes a rendszerbe feltöltött HP eszközök adatait eltárolni, (természetesen a mindenkori törvényi szabályozás szerinti adatvédelmi feltételekkel), így esetleges probléma esetén egyszerűen kiválasztható a rendszerből az eszköz, nem kell a cikkszámát, szériaszámát, és a vásárlás dátumát az ügyfélnek fejben tartania. Az adatok tárolásán túl, az alkalmazás azonnali kapcsolat-felvételi lehetőséget biztosít az Aloha HPszerviz-szolgáltatásokkal foglalkozó munkatársaival, ezáltal gyorsabbá téve az ügyintézést, egyúttal alternatív utat teremt az esetlegesen felmerülő problémák elhárítására.
"Folyamatosan azon dolgozunk, hogy az ügyfelek igényeit mind magasabb színvonalon szolgálhassuk ki. Az Aloha által kifejlesztett Facebook alkalmazás is az ügyféligények maximális kielégítése érdekében született meg. Meghatározó jelentősége van annak, hogy az ügyfelek a minősített szervizpartnerekhez forduljanak az esetleges problémák felmerülése esetén. Bízunk abban, hogy a trendeknek megfelelő fejlesztések és a megújuló partnerprogramok a minősített szakértelem igénybevételét mind népszerűbbé teszik az ügyfelek számára" - mondta Bozóki Jenő, a HP Magyarország Technológiai Szolgáltatások üzletágának vezetője.
„Alapvető érdekünk, hogy új, innovatív szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleinknek. A HP ServiceOne program révén lehetőségünk nyílt arra, hogy olyan innovatív szolgáltatást fejlesszünk ki, amely az informatikai piacon az elsők között aknázza ki és teszi elérhetővé az ügyfelek számára a közösségi média és a megbízható szerviz-szolgáltatások előnyeit" - mondta Turcsi Zsolt, az Aloha Informatika Kft. ügyvezető igazgatója.