Lenovo garanciális szerviz

Szervizelés

Szakembereink az ország egész területén végzik LENOVO eszközök javítását, és természetesen garanciaidőn túl is rendelkezésre állnak. Hibabejelentéshez hívja telefonos vevőszolgálatunkat, ahol rögzítik az Ön által tapasztalt hibát és az Ön elérhetőségét. Ezt követően rövid időn belül szakemberünk kapcsolatba lép Önnel, és eldönti, hogy a hiba orvosolható-e egy egyszerű, Ön által is könnyen elvégezhető művelettel, vagy a készülék olyan meghibásodásából ered, amely mindenképp helyszíni javítást igényel. Ha a meghibásodott termékre már sem garancia, sem szerződés nem érvényes, akkor árajánlatot küldünk Önnek a javítás várható költségéről.

Miket készítsen elő a hívás előtt?

A gép modell és gyári száma:

Ezek a számok a gép alján lévő matricán találhatók egy vonalkód társaságában.
A mellettük lévő felirat:

TYPE (típus) és S/N (serial number / sorozatszám).

A TYPE után mindig egy 8 karakterből álló azonosítót (7 + a kötőjel karakter) találunk TYPE XXXX-XXX alakban, míg a sorozatszám szintén 8 karakter (ugyancsak 7 + a kötőjel karakter) és S/N YY-YYYYY formátumú. A cimkén ezen kívül még látható a gyártási év és hónap is, éé/hh alakban.

Garancia kiterjesztések

A Lenovo szinte minden termékéhez kínál garancia kiterjesztést. Ezek között szerepelnek az 1 évről 2 vagy 3-évre szóló garancia kiterjesztések, de kapható szerviz-garanciáról helyszíni-garanciára való bővítési lehetőség is.
A garancia kiterjesztés azokban az országokban vásárolható és érvényes, amelyekben az eredeti garancia is érvényes volt. Az, hogy a kérdéses készülék a föld mely országaiban rendelkezik garanciával, megtekinthető aGarancia ellenőrzése oldalunkon.

Garancia kiterjesztés a gép eredeti garancia ideje alatt bármikor vásárolható, de technikai okokból nem javasoljuk az utolsó pillanatokban történő ügyintézést.

Az Ön gépéhez tartozó lehetőségekről elérhetőségeinken érdeklődhet. Ez az aktiválás a vásárló feladata, de természetesen kérhet segítséget tőlünk is.

Ez az oldal lépésről-lépésre részletesen ismerteti az aktiválás folyamatát, így bárki könnyedén elvégezheti azt.


Garanciális szervizelt termékek:
  • Think és 3000-es termékcsalád (ThinkPad, ThinkCentre, Think Station, ThinkServer, ThinkVision, N100, N200, N500, stb.) tagjainak szervizelése
Garanián túli eszközöknél természetesen bármely LENOVO és IBM notebook és munkaállomás esetében állunk rendelkezésükre.

Aloha Informatika Kft.
1117 Budapest, Irinyi J. u. 30.
Hé-Pé: 9:00-17:00
tel: 06 1 3720352

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése