Tacsi - A világ legjobb számítógépe

Pár hónappal ezelőtt hozzájutottam egy TouchSmart 501-eshez. Feleségem szeretett volna a gyerekek játszószobájába (ami elvileg a nappali lenne, csak upgrade-olták :-)) egy kis TV-t, meg jó lett volna egy kis PC is, ami le tudja játszani az meséket, lehet rajta netezni meg ilyesmi. Keresgéltem kis TV-t, kis PC-t, aztan megláttam ezt a csodát. TV, PC minden egyben ... csak nem lehet Magyarországon megvenni, mert nem kapható... Nem is értem miért. De aztán mégis csak lett. Igaz orosz billentyűvel, de ez áthidalható akadály. A feleségem és a gyerekek is nagyon örültek, lett TV, meg számítógép is. Aztán elkezdtünk keresni olyan játékokat, ahol jól jöhet az érintőképernyő. Megtaláltuk a traff.hu-t, ami ha jól olvastam, az év honlapja is lett tavaly. Hát azóta ütik vágják a gyerekek a gépet, feleségem is szeret előtte ülni, chatelni, skype-ozni a családdal. El is nevezték tacsinak. És a fiam szavával élve: "Apa ez a világ legjobb számítőgépe, mert ezt lehet pöckölgetni ..."

Egy kis bemutató, ami többet mond minden felesleges műszaki paraméternél:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése